pondělí 22. května 2017

Dočteno za DUBEN 2017

Za duben jsem přečetla či dočetla šest knížek.

Vítěz měsíce: Sedmilhářky

Propad měsíce: Pod hrozbou smrti


Jodi Picoult - Vypravěčka 4/5

Vypravěčka byla mou první knihou od Jodi Picoult. Jedná se o román, ve kterém se mísí příběh z druhé světové války a ze současnosti.
Bylo to fajn, četlo se to rychle. Čekala jsem ale asi trochu víc. Konec jsem odhadla dlouho dopředu a dost často mi děj připomínal Sophiinu volbu.


B. a S. Siegel - Stopy hrůzy 5: Pod hrozbou smrti 1/5

Stopy hrůzy občas čtu na mobilu v tramvaji, když se mi nechtějí tahat knížky. Jsou lepší díly a jsou horší díly. Tento patřil k těm horším.
Celý děj se odehrává v Říši snů, což byl právě ten hlavní problém. Autor si mohl vymyslet prakticky cokoli a postrádalo to logiku.

A. a V. Mrštíkovi - Maryša 3/5

Divadelní hra o pěti jednáních. Chvíli trvalo, než jsem se do toho dostala, jelikož je hra psaná silným nářečím. Pak už to ale šlo samo.
Mladá Maryša je donucena vzít si mnohem staršího muže, i když miluje jiného. Kniha popisuje tyto "námluvy" i to, co se děje po svatbě.


Moliére - Don Juan aneb Kamenná hostina 3/5

Opět divadelní hra o pěti jednáních. Když se řekne "Don Juan", každý si asi představí toho muže, který spí s každou. Hra mě ale i tak překvapila, jelikož popisuje i jiné špatné stránky Juana. A do toho překvapivý konec.


Liane Moriarty - Sedmilhářky  4/5

Nejdříve jsem viděla celý seriál, teprve poté jsem si přečetla knihu. Četla se rychle a byla psaná tak, že člověk prostě nemohl přestat. Vysvětlila se spousta věcí, které v seriálu nastaly - jak už to tak bývá.

Sedmilhářky vypráví o třech ženách, které žijí v Austrálii a mají svá tajemství. Do toho vidíme hodně ze života jejich dětí. Děj se hodně dotýká témat jako šikana, domácí násilí, spravedlnost.


Lynn Beach - Stopy hrůzy 6:  Temnota 2/5

Poslední přečtenou knihou je Temnota. Pokud hledáte něco hodně oddychového a trochu "blbého", tak po ní rozhodně sáhněte.
Slepý chlapec jde na internátní školu, kde se mu dějí různé záhadné a nebezpečné situace.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Dočteno za ŘÍJEN 2017

Rijen zezapocatku nebyl moc povedeny, a projevilo se to i na mnozstvi prectenych knih. Prvni jsem precetla na uplnem zacatku mesice, a pak t...