středa 5. července 2017

Dočteno za ČERVEN 2017

Za červen 2017 jsem přečetla osm knih. Ufff...

Vítěz měsíce: Selekce

Propad měsíce: Dívka, již jsi tu zanechal
(Kromě toho jsem jednu knihu asi po sto stranách vzdala a nebudu dočítat - Deník Anny Frankové.)



Kiera Cass - Selekce 5/5

Na Selekci jsem se chtěla vrhnout už asi před rokem, ale pak jsem nějak nestíhala, tak jsem to odložila. Teď si mě našla v pravou chvíli. První díl jsem přečetla za den a hned se pustila do druhé části.
YA fantasy/pohádka o dívce, která je jednou z 35 dívek, které se účastní "soutěže", na jejímž konci si výherkyně vezme samotného prince. To ale samozřejmě provází zvraty v podobě prostředí i lásky.

Kiera Cass - Elita 4/5

Po Selekci jsem přečetla druhý díl - Elitu. Ta byla mnohem akčnější než první díl. Občas jsem si říkala, že některé skutky hlavní hrdinky by měly mít mnohem větší důsledek, ale budiž.
Pěkné pohodové čtení.

Kiera Cass - První 4/5

Třetí díl byl opět jiný než oba předchozí. Více "psychologický". Přišlo mi ale, že Americe občas trochu hrabalo a ještě více tu vyniklo to, že ve skutečnosti by její skutky měly milionkrát horší následky.


Erlend Loe - Doppler 3/5

Muž se jednoho dne rozhodne odejít žít do lesa, kde mu jedinou společnost dělá sobí mládě.
Jak jsem psala na Instagramu, kniha se mi líbila, byla originální a vtipná. Mam k ni ale jedno ALE: vic bych ji ocenila, kdyby byl autor nezadany/rozvedeny apod. Protoze to, ze dospely chlap opusti svou tehotnou (!) manzelku (!) a dve deti (!), prestane vydelavat a jakkoli se o ne starat a proste zdrhne... To mi prislo fakt moc.


Jojo Moyes - Dívka, již jsi tu zanechal 1/5

Moje třetí kniha od Jojo, a myslím, že její velká faninka asi nikdy nebudu. Po dokonalém Než jsem tě poznala následovala nudná Stříbrná zátoka, a poté stejně nudná Dívka, již jsi tu zanechal...
První část se odehrává za první světové války, a to bylo fajn. Druhá (delší) část ze současnosti mě ale vůbec nechytla. (Taky mě vytáčelo obrovské písmo a hlavně český překlad názvu; ale to s tím nesouvisí.)

Asi si ještě časem přečtu Život po tobě, i když úplně nevím, jestli bych si nepokazila dojem.

Anton Pavlovič Čechov - Višňový sad 1/5

Jak jste si možná všimli v minulých článcích, rádá čtu dramata. Tohle byl ale děs. Zmatené, o ničem, byla jsem ráda, že to mám za sebou.
Majitelka domu a višňového sadu se vrací z Paříže do Ruska, a je nucena sad prodat.

Lauren James - První konec 5/5

Mnou dlouho očekávaná kniha. Skoky v čase, láska, efekt motýlích křídel, a do toho trochu "konspirační teorie". Úžasné. Nemůžu se dočkat druhého dílu.

Adam Chromý - Rekviem za Pluto - 4,5/5

Začátek se mi moc nelíbil, byl na mě šíleně depresivní. Tak jsem knihu
odložila a sbírala jsem na ni odvahu asi měsíc. A pak jsem ji zhltla jedním dechem. Naprosto dokonale popsané emoce dvou lidí před/během rozchodu.
A na pozadí symbolický odchod Pluta z naší soustavy...






V červnu jsem objevila opravdu hodně (především odpočinkové) četby, která se četla sama a moc mě bavila. Už se těším, co přinese červenec.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Dočteno za ŘÍJEN 2017

Rijen zezapocatku nebyl moc povedeny, a projevilo se to i na mnozstvi prectenych knih. Prvni jsem precetla na uplnem zacatku mesice, a pak t...