sobota 27. května 2017

Recenze - Jodi Picoult: Je to i můj život

O čem to je:

Anna celý život poskytuje více či méně dobrovolně své starší sestře krevní destičky, kostní dřeň apod. Jednoho dne už toho ale má dost a najme si právníka, který má ostatní přesvědčit o tom, že Anna o svém těle může rozhodovat sama, i když zdaleka není plnoletá.

Co se mi líbilo:

Byla jsem hodně v šoku s konce, který jsem opravdu nečekala. Taky bylo fajn, že autorka popisovala děj z pohledu mnoha postav, a čtenáři brzy dojde, že nic není černobílé.

Co se mi nelíbilo:

Moc mě nebavil soukromý život právníka Anny a občas mi přišel zdlouhavý a příliš odborný popis nemocí. Také se mi nelíbilo příliš velké písmo, které se mi špatně čte. To ale není chyba knihy jako takové.

Doporučila bych knihu?

Ano. Je to kniha zabívající se poměrně neobvyklým tématem. Pokud máte rádi soudní kauzy, vymáhání si práv a nemocniční prostředí, rozhodně deporučuji.

Film vs kniha:

Rozhodně kniha. Film jsem kdysi viděla a pamatuji si, že mi přišlo, že hrozně hrál na city. 

3/5

Žádné komentáře:

Okomentovat

Dočteno za ŘÍJEN 2017

Rijen zezapocatku nebyl moc povedeny, a projevilo se to i na mnozstvi prectenych knih. Prvni jsem precetla na uplnem zacatku mesice, a pak t...