čtvrtek 29. června 2017

Pololetní knižní shrnutí - TAG

Na tento tag jsem narazila u Ohany, a tak moc se mi líbila, že jsem se hned pustila do článku.

Od ledna jsem přečetla... 42 knížek. Když jsem to číslo viděla, tak jsem nevěřila sývm očím. Ale jen to dokazuje, jak jsem se poslední dobou zbláznila.

Asi to bude tím, že opravdu čtu to, co číst chci, a ono to pak jde samo.

Všechny odpovědi se týkají jenom a pouze prvních šest měsíců roku 2017

1) Nejlepší kniha

Než jsem tě poznala (J. Moyes) - Jo, je to trapný. Tak dlouho jsem se jí vyhýbala, až jsem si ji zamilovala.

2) Nejlepší pokračování série

Selekce (K. Cass) - Dávám sem Selekci jako takovou, jelikož jsem s ní začala první červnový víkend a už čtu čtvrtý díl. Krásná oddychovka.


3) Nejočekávanější novinka, kterou jsi ještě nečetla

Poslední výročí (L. Moriarty) - Od Moriarty jsem nedávno četla Sedmilhářky, a na Poslední výročí se moc těším. I když ve světě to teda novinka není ani trochu.

4) Nejočekávanější novinka druhého pololetí

My not so Perfect Life (S. Kinsella) - Knih od Kinselly prostě není nikdy dost.

5) Největší zklamání

Stříbrná zátoka (J. Moyes) - Nuda, nuda, nuda, asi jsem čekala moc.

6) Největší překvapení

Je to i můj život (J. Picoult) - Za ten závěr... jasná volba.

7) Nový autor 

Tady jich musím napsat víc - Kiera Cass (4 knihy), Jojo Moyes (3 knihy), Jodi Picoult (2 knihy).

8) Nový fiktivní kamarád nebo kamarádka

Madeline z Všechno, úplně všechno (N. Yoon).

9) Nová oblíbená postava

Bezejmenná hlavní postava z knihy Dáma s kaméliemi.

10) Kniha, která tě rozbrečela

Je mi líto, ale opět musím napsat Než jsem tě poznala. Protože jinak to opravdu nejde.

11) Kniha, která tě rozesmála

Rekviem za Pluto (A. Chromý) - I když je kniha spíše na vážné téma, někdy je opravdu hodně vtipná.

12) Vizuálně nejhezčí kniha

První konec (L. James) - Barevné, hravé.

13) TBR na zbytek roku

Mám rezervaci na šest knih, šest jich mám půjčených, a na seznamu mám asi osm, ale nemyslím si, že bych všechny z nich přečetla letos.

Vzhůru do druhého pololetí.


2 komentáře:

  1. Poslední výročí mi už leží na nočním stolku, jenom otevřít. Miluju Moriarty ����

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se k Poslednímu výročí ještě pořád nedostala. Plánuju to asi na pozdim/v zimě :)

      Vymazat

Dočteno za ŘÍJEN 2017

Rijen zezapocatku nebyl moc povedeny, a projevilo se to i na mnozstvi prectenych knih. Prvni jsem precetla na uplnem zacatku mesice, a pak t...